تولیدی ورزشی نیار اسپرت

فوتبال دستی پایه تاشو بهتر است یا پایه ثابت ؟

فوتبال دستی پایه تاشو بهتر است یا پایه ثابت ؟

ابتدا بهتر است که توضیحاتی در رابطه با پایه های فوتبال دستی به شما عزیزان ارائه دهم

پایه از جنس فلز یا ام دی اف است که به بدنه فوتبال دستی متصل می شود و آن را 90 سانت از زمین بالاتر نگه میدارد . این پایه به 2 صورت تاشو چرخ دار و ثابت ساخته میشود .

مزایا و معایب فوتبال دستی با پایه ثابت :

از مزایای فوتبال دستی پایه ثابت می توان به ثبات عالی، دوام بالا ، زیبایی و استهلاک پایین اشاره کرد از طرفی، معایب آن نیز اشغال فضایی به اندازه 2 متر مربع به صورت دائم ، جابجایی محدود و دشوار ، زمان بر بودن باز کردن و بستن کلی دستگاه در مواقع لزوم میتوان نام برد. شکل شماره 1-1 نمونه ای از یک فوتبال دستی پایه ثابت است.

فوتبال دستی پایه ثابت اس10 باشگاهی

شکل 1-1

محل استفاده و کاربری فوتبال دستی پایه ثابت :

فوتبال دستی های پایه ثابت برای مکان هایی بیشتر مناسب است که فضای کافی یا زیاد وجود داشته باشد و نیازی به جابجایی دائم لازم نباشد برای کسانی که استفاده تجاری دارند حتماً توصیه می کنیم که مدل های دارای پایه ثابت را خریداری کنند و برای استفاده شخصی نیز در صورت وجود مکان گزینه خوبیست.

 

مزایا و معایب فوتبال دستی با پایه تاشو چرخ دار :

از مزایای فوتبال دستی پایه تاشو چرخ دار می توان به جابجایی سهل و آسان تا محدوده زیاد ، جاگیر نبودن در حالت بلا استفاده ، ایجاد دکور و دیزاین زیبا در حالت ایستاده ، زمان بر نبودن باز و  بسته کردن کلی دستگاه و از معایب آن نیز می توان به فرم نامتقارن پایه ها اشاره کرد. چهار چرخ فوتبال دستی های پایه تاشو از نوع قفل شو می باشند.

شکل 2-1 نمونه ای از یک فوتبال دستی تاشو چرخدار است.

فوتبال دستی پایه تاشو چرخ دار

 

شکل 2-1

 

محل استفاده و کاربری فوتبال دستی پایه تاشو چرخ دار :

از فوتبال دستی های پایه تاشو اکیداً توصیه می کنیم که برای استفاده تجاری استفاده نکنند زیرا به این منظور ساخته نشده اند این مدل ها برای استفاده شخصی ، باغ و ویلا ، مکان های با فضا و متراژ کم و جابجایی های متعدد می توان بهترین استفاده را نمود.

در این مقاله آموزشی سعی شده است که مزایا و معایب و موارد استفاده فوتبال دستی های تاشو چرخدار و ثابت گفته شود تا کسانیکه به دنبال خرید فوتبال دستی هستند مناسبترین خرید را با توجه به شرایط خود داشته باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلی ،مقاله چگونه یک فوتبال دستی خوب بخریم؟ را بخوانید

البته به شما عزیزان توصیه می کنیم که خرید تان را از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر انجام دهید که اجناسشان بصورت اصولی و مهندسی طراحی و تولید گردیده اند .

 

مشاوره رایگان تولیدی نیار اسپرت

تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی  تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی

شماره تماس تولیدی نیار اسپرت 09125661147

 

منبع : نیار اسپرت