تولیدی ورزشی نیار اسپرت
خرید از سایت بصورت تلفنی 09125661147 - 09050905303 میباشد و قیمت ها بروز هستند

تولید و پخش عمده فوتبال دستی همکاری کارخانه

تولید و پخش عمده فوتبال دستی همکاری کارخانه :

نیار اسپرت تولید و بورس پخش عمده انواع فوتبال دستی ، میز پینگ پنگ ، بیلیارد ایت بال و اسنوکر و ایرهاکی در سه نمایشگاه و انبار مجهز تهران ، شهریار و کرج می باشد .

تولید پخش عمده فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی نیار اسپرت

انواع فوتبال دستی :

فوتبال دستی ها عمدتاً در دو طرح پایه تاشو چرخ دار و پایه ثابت تولید میشوند جهت خرید همکاران گرامی ، امکان خرید تک و تعداد با قیمت ارزان و مناسب عمده فروشی میسر میباشد.

فوتبال دستی هایگلاس کف شیشه تاشو چرخ دار نیار اسپرتفوتبال دستی پایه ثابت نیار اسپرت

همکارانی که در مسافت های دور هستند برای ارسال سفارش های تک آنها ارزانترین روش ، ارسال با باربری های معتبر شوش تهران است زیرا با قیمت های بسیار مناسب بهمراه بیمه بار را به کلیه شهر های ایران ارسال میکنند.

همکارانی که در تهران و کرج هستند امکان ارسال و تحویل فوری میسر است.

در خرید عمده و فروش تعداد ، قیمت بسیار حائز اهمیت است نیار اسپرت به صورت مستقیم و بدون واسطه فوتبال دستی را تولید و با برند ها و نام های تجاری مختلف به بازار فروش عرضه می کند به همین دلیل با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت فوتبال دستی به دست مشتری میرسد.

اختراع فوتبال دستی تاشو چرخ دار :

تولید و ابداع فوتبال دستی های تاشو چرخ دار متحرک ، انقلابی در صنعت میز فوتبال دستی ایجاد کرد امروزه فضای منازل کوچک شده و نیاز مشتریان به این سمت سوق پیدا کرده که فوتبالدستی تاشو چرخ دار را نسبت به مدل های دیگر آن ترجیح می دهند.

فوتبال دستی های تاشو چرخدار علاوه بر اینکه فضای خیلی کمتری را اشغال میکنند امکان جابجایی راحت فوتبال دستی در تمام قسمت های مکان استفاده فوتبال دستی وجود دارد. از این رو برای استفاده در ادارات و  باغ و ویلا و شرکت ها نیز بسیار مناسب است.

 

خدمات پس از فروش :

مهم ترین بخش از فروش فوتبال دستی خدمات پس از فروش آن است نیار اسپرت تمامی قطعات بدنه ای و مصرفی فوتبال دستی های تولید شده خود را تامین میکند.

تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکیتولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی

شماره تماس تولیدی نیار اسپرت

منبع : نیار اسپرت