تولیدی ورزشی نیار اسپرت

هفت نکته کلیدی برای خرید میز ایرهاکی

هفت نکته کلیدی برای خرید میز ایرهاکی

  خرید میز ایرهاکی یک سرمایه گذاری عالی برای هر کلوپ و باشگاه و حتی در ویلا و خانه نیز قابل استفاده است. ایرهاکی می‌تواند ساعت‌ها سرگرمی برای بازیکنان در هر سنی از بچه‌ها گرفته تا حرفه‌ای ‌های باتجربه را فراهم کند.

تولیدی فروش ایرهاکی نیار اسپرت

 با این حال بستگی به اینکه در کجا و چه تعداد نفراتی و با چه رده سنی از ایرهاکی استفاده میکنند نیاز است که اطلاعات کاملی در این رابطه داشته باشید. این راهنمای خرید میز ایرهاکی به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام نوع برای شما مناسب است .

در اینجا هفت نکته ای که باید هنگام خرید میز ایرهاکی بدانید آورده شده است.

1 اندازه مکان و ایرهاکی :

  هنگام خرید میز ایرهاکی ، باید اندازه مکان تان را در نظر بگیرید. ایده آل ترین اندازه ، ایرهاکی 8 فوت نمایشگر دو طرفه جدید یعنی 230 × 130 سانتی متر است. این اندازه برای استفاده تجاری و همچنین انتخابی عالی برای مصرف شخصی است.

 داشتن یک میز ایرهاکی با اندازه استاندارد به این معنی است که می توانید مسابقات را میزبانی و بازیکنان حرفه ای را به محل خود جذب کنید و تفریحی بسیار سالم را در کنار دوستان خود بگذرانید .

 با این حال همه ، فضایی مورد نیاز برای میز 8 فوت را ندارند ، به همین دلیل ایرهاکی های با اندازه 7 فوت که کوچکتر و به اندازه ی 200 × 90 سانتی متر هست نیز تولید می شوند علاوه بر این اندازه های فوق مطمئن شوید که حداقل 50 سانتیمتر فاصله در هر دو انتها ایرهاکی برای ایستادن بازیکنان دارید ، این همان مقدار فضایی است که می خواهید هنگام بازی، حرکت کامل و جای مانور داشته و به ضربه زدن توپ مسلط باشید.

 البته ناگفته نماند میز ایرهاکی 8 فوت نمایشگر بغل که بصورت تاشو چرخدار تولید شده بسیار مناسب کسانی است که فضای کمی دارند لازم به ذکر است که این مدل در محور طول به بغل جمع می شود و فضایی بالغ بر 45 × 220 سانتی متر را درحالت جمع شو میگیرد.

ایرهاکی تاشو چرخ دار 8 فوت نیار اسپرت المپیک

2 ایرهاکی کودک یا بزرگسال :

  باید بدانید که دنبال ایرهاکی کودک یا بزرگسال هستید و این نکته را هنگام خرید میز ایرهاکی در نظر بگیرید. ایرهاکی های کودک در اندازه 80 × 140 سانت هستند و با ارتفاع 68 سانت مناسب سنین زیر 10 سال اند . این اندازه بسیار مناسب کودکان است زیرا قدرت ضربه زدن آنها به توپ کمتر است و در این ابعاد می توانند توپ را در کل زمین جابجا کنند .

ایرهاکی کودک نیار اسپرت ایرهاکی کودک نیار اسپرت

 همچنین بزرگسالان دارای قد بلند تر و قدرت ضربه زدن بیشتر به توپ را دارند بنابراین میز ایرهاکی با ابعاد گفته شده در نکته اول مناسب آنان است.

3 کیفیت ساخت و تولید :

  میز ایرهاکی اگر از مواد با کیفیت و مونتاژ با دقت ساخته شده باشد سال ها بازی بدون مشکل را برای شما فراهم می کند . در اینجا چند ویژگی مهم وجود دارد که هنگام خرید میز ایرهاکی باید به آنها توجه کنید.

  اول : جنس بدنه باید از ام دی اف 16 میل که بسیار محکم است و زمین آن اِچ پی اِل 16 میل ضدخش باشد.

  دوم : برای استفاده ایرهاکی در مصارف تجاری ، جنس پایه حتما باید از فلز باشد که در هنگام بازی ، به مرور برخورد پای بازیکن به پایه ایرهاکی باعث آسیب به آن نشود اما برای مصارف شخصی ، جنس پایه نیز ام دی اف باشد مانعی ندارد.

  سوم : محل برخورد توپ به دیواره الزاماً آهن کشی شده باشد و از جنس دیگه ای استفاده نشده باشد به این دلیل که به مرور دیواره از بین نرود و استحکام خود را حفظ کند

  چهارم : از موتور دمنده با توان بالا دو پروانه ایی و دارای ضمانت استفاده شده باشد و دسترسی به برد الکترونیکی دستگاه جهت تعمیرات احتمالی در آینده آسان باشد.

  پنجم : اسکلت بندی ایرهاکی باید با قوطی فلزی طراحی شده و بدنه روی این اسکلت سوار و پیچ و مهره شود در اینصورت استحکام لازم را دارد. بعضی از ایرهاکی ها دارای شبکه بندی زیرین و اسکلت ام دی اف هستند این مورد باعث می شود بعلت وزن بالای ایرهاکی ها ، دستگاه بعد از مدتی سست و تق و لق شود و شما هر چقدر اتصالات آن را سفت کنید فایده ای ندارد.

ایرهاکی فول آپشن نیار اسپرت المپیک 8 فوت طلایی

 

4 گل شمار دیجیتال در مقابل دستی :

  ایرهاکی هایی که دارای نمایشگر دیجیتالی هستند دو فاکتور زمان باقیمانده و تعداد گل زده را نشان می دهند بعضی ایرهاکی ها ، نمایشگر در کنار و بغل زمین بصورت یک طرفه نصب و بعضی بصورت تاج دار در موقعیت وسط بالای زمین بصورت دوطرفه نصب می شوند که قابلیت دید کامل از همه بازیکنان را دارد.

نمایشگر دیجیتالی ایرهاکی المپیک نیار اسپرت

 اما برخی ایرهاکی ها فاقد نمایشگر دیجیتالی اند و گل شمار آنان بصورت دستی توسط بازیکن تعیین می شود.

 

5 ظاهر و نورپردازی :

  هنگام جستجو میزهای ایرهاکی ، متوجه خواهید شد که همه آنها از نظر ظاهری چقدر متنوع هستند. برخی از آنها دارای رنگ‌های زیبا و طرح‌های پر زرق و برق هستند که باعث می‌شود برای مکان ها لوکس و ویلا مناسب به نظر برسند.

 برخی دیگر از روکش بدنه استیکر دار و طراحی ساده تری ساخته شده‌اند و مناسب کسانیست که هزینه کمتری میکنند اما همچنان ایرهاکی باکیفیتی می خرند. با چنین طیف گسترده ای از مدل ها، به راحتی می توانید یک ایرهاکی پیدا کنید که به خوبی با دکوراسیون موجود در خانه یا اتاق بازی شما ترکیب شود.

 یک ویژگی مشترک و قابل سفارش روی تمامی مدل های ایرهاکی ، نورپردازی دور زمین است. نورپردازی در دو مدل معمولی هفت رنگ چند حالته و نورپردازی ویژه پرنور متحرک پیوسته که مخصوص شهربازی است. در هر دو نوع نورپردازی ، زمانی که محیط تاریک تر باشد نور نمایان تر و ویژگی خود را بیشتر نشان می دهد.

نورپردازی ایرهاکی المپیک نیار اسپرت

 

6 میز ایرهاکی معمولی یا ایرهاکی بومرنگ :

  همه این را نمی دانند ، ولی دو طراحی کلی معمولی و بومرنگ در میز ایرهاکی وجود دارد. نامگذاری بومرنگ بدلیل طراحی منحصر به فردی که در نوع بازی کردن دارد گذاشته شده است. هر دو بازیکن در کنار هم می ایستند و به دیواره مقابل ضربه می زنند و دروازه حریف را هدف قرار می دهند.

 ایرهاکی بومرنگ باعث می شود تنوعی جدید در بازی ایرهاکی باشد و همچنین صرفه جویی در فضا صورت گیرد زیرا می توان این دستگاه را به دیوار نزدیک کرده و فقط از سمت جلو فضایی برای بازی بازیکنان نیاز است. اگر به دنبال ایرهاکی با طراحی جدید و منحصر به فرد هستید، میز ایرهاکی بومرنگ ارزش خرید را دارد.

ایرهاکی بومرنگ هایگلاس طلایی نیار اسپرت

 

7 ضمانت ، گارانتی و استاندارد ایران :

  هنگام خرید ایرهاکی به نشان استاندارد روی دستگاه توجه کنید استاندارد نشان از کیفیت در طراحی و ایمنی انسان جهت جلوگیری از برق گرفتگی است.

 ضمانت و گارانتی ایرهاکی از موارد بسیار مهم می باشد در همین راستا تمامی مدل هایی که در نیار اسپرت به فروش می رسند دارای ضمانت یکساله و خدمات پس از فروش دائمی هستند . شما این را در نظر بگیرید ایرهاکی خریدید و برد الکترونیکی یا هر قطعه دیگری خراب شده است تامین قطعه معیوب و راه اندازی سریع ایرهاکی شما خیلی حیاتی است.

 ما علاوه بر تامین فوری قطعات ، امکان ارسال تکنسین به کل ایران در محل را نیز داریم در عین حال ایرهاکی های نیار اسپرت دارای دسترسی آسان به محل برد اصلی دستگاه را دارد که در صورت نیاز ، مشتریان با نظارت واحد تعمیرات مهندسی ، حتی خود تعویض قطعات معیوب را میتوانند انجام دهند.

مشاوره رایگان تولیدی نیار اسپرت

تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکیتولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی

شماره تماس تولیدی نیار اسپرت

منبع : نیار اسپرت