تولیدی ورزشی نیار اسپرت

آموزش تکنیک بازی حرفه ای روی میز فوتبال دستی

آموزش تکنیک بازی در فوتبال دستی :

بازی فوتبال دستی یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های گروهی است که می‌توانید در هر زمان و مکانی به آن بپردازید. این بازی فوق‌العاده ، شامل تکنیک‌های خاص و قابل یادگیری است که در این مقاله قصد داریم شما را با آن‌ها آشنا کنیم .

تکنیک بازی فوتبال دستی

 

معرفی فوتبال دستی :

فوتبال دستی یک بازی گروهی است که با دو گروه شامل چهار نفر در هر تیم انجام می‌شود. در این بازی برخلاف فوتبال معمولی، با استفاده از دست‌ها به جای پا پاس برای زدن گل به سایر بازیکنان داده می‌شود.

میز فوتبال دستی لوکس و خاص نیار اسپرت

 

کاربرد و اهمیت بازی فوتبال دستی :

قابلیت بازی در همه شرایط :

بازی فوتبال دستی برای افرادی که به دلیل زمان و شرایط مختلف نمی‌توانند در فوتبال معمولی شرکت کنند، راهی بسیار مناسب است. همچنین این بازی، جذابیت و هیجان فوتبال را با یک سبک متفاوت برای شما به ارمغان می‌آورد.

رشد مهارت‌های چندگانه :

بازی در فوتبال دستی، به شما اجازه می‌دهد تا با مهارت‌های مختلفی همانند گرفتن و پاس دادن توپ با دست، حرکات فیزیکی و رفتاری خود را کشف و تمرین کنید. همچنین این بازی، به شما کمک می‌کند که جنبه‌های شاخص فوتبال مانند افزایش عکس العمل ، حرکت و مهارت ذهنی و تمرکز خود را تقویت کنید.

نحوه انجام تمرینات و تکنیک های اصلی :

آموزش پاس دادن :

تکنیک‌های پاس دادن در فوتبال دستی بسیار مهم است. برای یادگیری پاس دادن، ابتدا باید توپ را از طریق میله فوتبال دستی مورد کنترل قرار داده و سپس با پرتابی سریع به دیگر بازیکنان پاس دهید برای پاس دادن عالی باید با آدمک به گوشه توپ ضربه بزنید تا توپ بصورت کج و مورب از بازیکنان حریف رد شده و به بازیکنان خودی برسد.

پاس دادن صحیح در میز فوتبال دستی

 

آموزش گُل زدن :

گُل زدن در فوتبال دستی دقت بالایی می‌خواهد، برای این‌که گُلی بزنید باید توپ را با استفاده از تکنیک‌های زیادی به سمت دروازه حریف پرتاب کنید بهترین مکان قرارگیری توپ جهت ضربه گل ، زیر پای آدمک حمله است همچنین از آدمک یکم یا پنجم هافبک و با ضربه زدن به گوشه توپ شانس بالایی برای باز کردن دروازه حریف را خواهید داشت و اما گُل زدن با کاشت توپ زیر پا آدمک دفاع خودی هم امکانپذیره ولی نیاز به مهارت بالایی دارد.

گل زدن با میز فوتبال دستی نیار اسپرت

 

اصول پاس دادن و دریافت توپ در فوتبال دستی :

اصول دریافت توپ :

یکی از اصول اصلی دریافت توپ، آماده‌باشی دائمی شما برای دریافت توپ است. برخلاف فوتبال معمولی، توپ به سمت شما با هر قدرتی پرتاب می‌شود و شما باید برای دریافت و کنترل توپ آماده باشید و میله ها را طوری تنظیم کنید که جای خالی بین آدمک ها با بازیکن های دیگر پر شود در اینصورت توپ را به کنترل خواهید گرفت.

بازی حرفه ای و پاس صحیح فوتبال دستی

 

اصول پاس دادن :

یکی از اصول اصلی پاس دادن در فوتبال دستی، تلاش برای باز کردن فضای بیشتر بازی است. برای این کار می توانید با تغییر جهت توپ و همچنین پرتاب در زاویه‌های مختلف، بهترین راه را برای پاس دادن به هم‌تیمی‌های خود بیابید.

تکنیک های حرکتی مورد استفاده در فوتبال دستی :

تکنیک پرتاب دیواره :

تکنیک پرتاب دیواره خیلی راحت هست حتی انجام این کار برای بازیکنان تازه وارد هم کاری ندارد. توسط آدمک به توپ ضربه ای کج بزنید تا به دیواره فوتبال دستی برخورد کند بعد از برخورد ، توپ از بغل آدمک حریف گذشته و به بازیکنان دیگر میرسد این بهترین راه برای پاس دادن به بازیکنان خودی است.

تکنیک گمراه کردن :

هر گاه توپ زیر بازیکنان شماست با آن بازی کرده و توپ را عقب و جلو و چپ و راست کنید و جوری رفتار کنید که میخواهید مثلاً ضربه مستقیم بزنید اما هدف واقعی شما پاس به بازیکن کناری است در اینصورت میتوانید از سهل انگاری و توجه کم حریف مقابل کمال استفاده را بکنید .

استراتژی ها و نکات مهم در بازی فوتبال دستی :

سرعت حرکت در بازی :

با تمرین زیاد می‌توانید سرعت و عملکرد خود را در بازی فوتبال دستی بیشتر کنید و بهترین فرصت را برای پاس دادن و زدن گل به دست آورید.

استراتژی فوتبال دستی

 

تمرین در ذهن :

تمرین در ذهن به شما کمک می کند که مهارت‌های خود را در بازی بهبود دهید ، با تصور کردن مکان قرارگیری آدمک ها می‌توانید راه‌های موثر و هوشمندانه پیدا کنید.

نتیجه :

در نهایت برای اینکه بتوانید کاملاً به بازی حرفه ای روی میز فوتبال دستی مسلط شوید اصل تمرین و تکرار را فراموش نکنید برای تمرین به میز فوتبال دستی کاملا حرفه ای و اسپرت نیاز دارید انواع میزهای فوتبال دستی المپیک و فراز در تولیدی نیار اسپرت جهت خرید موجود است . 

 

مشاوره رایگان تولیدی نیار اسپرت

تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی بیلیارد میز پینگ پنگ ایرهاکی  تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی بیلیارد میز پینگ پنگ ایرهاکی

شماره تماس تولیدی نیار اسپرت 09125661147

منبع : نیار اسپرت