تولیدی ورزشی نیار اسپرت

راهنمای کامل خرید میز بیلیارد

راهنمای خرید میز بیلیارد :

  ممکن است تمام پس انداز خود را صرف خرید یک میز بیلیارد جدید نکنید، اما این سرمایه گذاری است که برای چندین سال قراره استفاده شود و دوام خواهد داشت. خرید یک میز بیلیارد خریدی است که یک بار در زندگی انجام می‌شود، پس مهم است که همه جوانب ، اندازه، کیفیت ، ویژگی‌ها ، گارانتی و موارد دیگر را با آگاهی کامل در خریدی که انجام می دهید در نظر بگیرید.

اندازه :

  ابتدا باید تعیین کنید که آیا وقتی میز بیلیارد را در فضایی که در نظر گرفته اید قرار دهید ، جا میشود یا نه ؟ اگر جا میشود باید بررسی کنید که فضای کافی نیز دور میز جهت بازی و گردش کامل چوب باقی بماند  6 اندازه اصلی طبق تصویر زیر وجود دارد :

اندازه زمین و فضای مورد نیاز بیلیارد نیار اسپرت

قیمت ها :

  میزهای بیلیارد قیمتی بین 19 میلیون تومان تا 55 میلیون تومان دارند ، قیمت ها بر اساس اندازه ، نوع پایه ، جنس ماهوت ، نوع خروجی توپ و تغییرات روی میز بر حسب سلیقه مشتری تغییر میکند.

امکانات :

  ویژگی‌های میز بیلیارد باید بررسی شود تا با آگاهی کامل خرید کرد زیرا مشخصات میز ها اگر طبق استاندارد زیر تولید شوند بهترین و اصولی ترین بازی را میتوان از میز گرفت و طول عمر و استحکام قابل قبولی را خواهند داشت.

جنس زمین بازی :

  جنس زمین بازی حتماً باید از سنگ و به صورت اِسلب بٌر تهییه شده باشد و پارچه یا ماهوت بیلیارد روی سنگ کشیده میشود اگرچه جایگزین‌هایی مثل ام دی اف و فلز وجود دارد ولی سنگ بهترین سطح را برای حرکت توپ‌ها با سرعتی مناسب و صاف فراهم می‌کند. سنگ های بیلیارد ضخامتی بین 3 تا 5/3 سانتی متر دارند و میبایست بین سه تا نهایتاً پنج تکّه باشند سنگ هایی که در ایران استفاده می شوند ضخامتی 3 سانتی متری دارند.

سنگ میز بیلیارد نیار اسپرت

 

ماهوت :

  پارچه یا (ماهوت) بیلیارد، روی سنگ را می پوشاند و بافتی پشم مانند دارد و شبیه موکت نازک منعطف است. جنس پارچه میز بیلیارد روی سرعت چرخش و حرکت توپ تاثیر دارد. بهترین مارک های ماهوت بازار "ویراکا" و "ثَم" هستند و روی میز بیلیارد های تولیدی نیار اسپرت از همین ماهوت ها استفاده می شود.

بدنه :

  بدنه قسمتی است که سنگ ها را در خود جای می دهد و از جنس چوب روس با رنگ مبلی درجه یک پوشیده شده ، ساخته می شوند. از ویژگی های چوب روس میتوان به وزن مناسب ، تولید آسان ، رنگ پذیری عالی و استحکام مناسب نام برد .

باند :

  باند ترکیبی از لاستیک مخصوص و چوب است ، قسمت چوبی لبه کناری میز را تشکیل می دهد و قسمت لاستیکی همان قطعه ای است که توپ هنگام بازی به آن برخورد می کند و به جهت دیگری می رود . بعد از کیفیت سنگ و ماهوت بیلیارد ، کیفیت باند نیز در حرکت صحیح توپ نقش زیادی دارد . لاستیک باندی که در شرکت نیار اسپرت استفاده می شود ایرانی و با بهترین کیفیت تولید می شود و تمام تست های لازم را از لحاظ کیفیت و برگشت توپ با موفقیت گذرانده است با این حال این امکان فراهم است که از باند "ویراکا" یا "مِلین" خارجی با مقداری افزایش قیمت نیز به درخواست مشتری استفاده شود.

باند و لاستیک باند میز بیلیارد

 

پایه ها :

  پایه های میز بیلیارد علاوه بر تحمل وزن بدنه ، سنگ و کل میز ، تحمل وزن اضافه ناشی از تکیه دادن بازیکن یا نشستن روی میز برای یک ضربه دقیق را نیز بر عهده دارند . پایه ها به طور ایده آل از یک تکه چوب روس یا راش و در اشکال و طرح های مختلف ساخته می شوند . میز های ایت بال از اندازه شش تا نه فوت دارای چهار پایه و میز های اسنوکر ده فوت دارای شش پایه و دوازده فوت دارای هشت پایه است.

 

 

خرید میز بیلیارد

  اکنون که اطلاعات کافی برای سفارش میز بیلیارد دارید میتوانید از طریق لینک زیر مدل ها و قیمت های آن را ببینید و با مشاوران تولیدی نیار اسپرت تماس گرفته و بصورت کامل از صفر تا صد سفارش خود را بر حسب سلیقه و طرح تان نهایی کنید.

 

مشاوره رایگان تولیدی نیار اسپرت


تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی بیلیارد میز پینگ پنگ ایرهاکی  تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی بیلیارد میز پینگ پنگ ایرهاکی

شماره تماس شرکت نیار اسپرت 09125661147

قیمت نهایی میز بیلیارد = اندازه میز + نوع پایه + نوع خروجی توپ + تعداد پایه + رنگ بدنه + هزینه نصب + هزینه حمل را شامل می شود.

منبع : نیار اسپرت