تولیدی ورزشی نیار اسپرت

فوتبال دستی فلزی و میز پینگ پنگ شیشه ای (مخصوص فضای باز)

فوتبال دستی فلزی و میز پینگ پنگ شیشه ای (مخصوص فضای باز) :

برخی برای خرید فوتبال دستی و میز پینگ پنگ به دنبال مدل هایی هستند که بتوانند در فضای آزاد قرار دهند و دستگاه ها باید دارای مقاوت در برابر تابش مستقیم نور خورشید ، باران ، برف ، گرما و سرما، رطوبت و استفاده در استخر و یا آب و هوای شرجی (مناطق گیلان ، مازندران ، گلستان ،بوشهر ، خوزستان ، کیش ، قشم و بندر عباس و غیره) را داشته باشند.

  فوتبال دستی فلزی ضدآب پارکی فضای باز    میز پینگ پنگ شیشه مدل p ضدآب پارکی 

در ادامه مدل هایی که دارای شرایط بالا باشند را توضیح می دهیم

فوتبال دستی فلزی مدل S9 ضد آب پارکی المپیک :

فوتبالدستی مدل S9  که اصطلاحاً به مدل پارکی معروف است جنس بدنه و پایه تماماً از فلز آهن ؛ با ورق ضخیم تولید شده البته ممکنه این سوال برای شما پیش آید که آهن در برخورد با آب و رطوبت دچار زنگ زدگی می شود برای رفع این مشکل ، تمام بدنه و پایه با رنگ کوره ای الکترواستاتیک بسیار مقاوم پوشانده می شود.

 

فوتبال دستی فلزی کوره ای ضدآب المپیک

میله های دستگاه از جنس آهن توپر با روکش کروم براق ضد زنگ ساخته شده است دسته ها ،آدمک ها ، توپ و ضربه گیرها از جنس پلاستیک نوع ABS تهیه شده که در مقابله با ضربه مقاومت خوبی را نشان میدهد.

جنس زمین بازی از شیشه سکوریت نشکن لیزر شده و برای جلوگیری و کاستن انعکاس نور از رنگ مشکی در زمین استفاده شده است.

فوتبال دستی شیشه ای S9 در دو طرف دارای مخزن توپ جمع کن است یعنی بعد از گل زدن توپ داخل این مخزن رفته و میتونید توپ را بردارید و دوباره بکارید و ضربه بزنید. این مدل را میتوان بدلیل سوراخ های موجود در پایه ها به زمین وصل کرد که از تکان خوردن و دزدیده شدن دستگاه جلوگیری می شود. فوتبال دستی اشاره شده در تمام شرایط آب و هوایی قابل استفاده هست .

میز پینگ پنگ شیشه ای مدل P فضای باز المپیک :

میز پینگ پنگ مدل P را به مدل پارکی هم می شناسند این میز تاشو و دارای چهار چرخ صنعتی بوده و قابلیت حمل و نقل بسیار راحتی دارد لازم به ذکر است که دو چرخ آن قابلیت قفل شو داشته که بعد از تنظیم کردن میز آنها را قفل نموده و از تکان خوردن میز جلوگیری میشود.

   میز پینگ پنگ شیشه ای تاشو  فوتبال دستی مدل p فضای باز

جنس ورقه های میز از شیشه سکوریت با ضخامت 10 میل نشکن که از زیر رنگ لیزری آبی با خط کشی 4 نفره تولید شده است . جنس تور نیز از فلز یا پارچه ای میباشد.

جهت نگهداری صحیح و محکم ورق سکوریت از پروفیل 60 × 30 در زیر ورق و تمامی پروفیل های دستگاه متناسب با تحول وزن وسیله انتخاب و استفاده شده است اسکلت بدنه کاملا با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشانده شده که از زنگ زدگی دستگاه جلوگیری می شود.

این میز پینگ پنگ قابلیت تاشو را دارد همچنین امکان بازی تک نفره ، دو نفره ، سه نفره و چهار نفره را دارد برای بازی تک نفره باید یک طرف میز خوابیده و طرف دیگر ایستاده باشد در غیر اینصورت دو طرف خوابیده و آماده به کار باشد. میز پینگ پنگ اشاره شده در تمام شرایط آب و هوایی قابل استفاده هست .

 

مشاوره رایگان تولیدی نیار اسپرت

تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی  تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی

شماره تماس تولیدی نیار اسپرت 09125661147

منبع : نیار اسپرت