تولیدی ورزشی نیار اسپرت

10 نکته طلایی در خرید میز پینگ پنگ

10 نکته طلایی در خرید میز پینگ پنگ :

راهنمای خرید :

نکته 1 : سعی نمایید برای خرید میز پینگ پنگ ، مدل های تاشو چرخ دار آن را انتخاب کنید زیرا حتی اگر فضای مناسب جهت استفاده آن را نیز داشته باشید باز هم تاشو چرخ دار به جهت حمل و نقل و جمع شدن در موقعی که بلا استفاده است بسیار مفید می باشد.

میز پینگ پنگ ام دی اف تاشو چرخ دار 8 چرخ

 

نکته 2 : اگر می خواهید به صورت کاملاً حرفه ای بازی کنید میز پینگ پنگ از جنس ورق نئوپان رنگ شده بهترین جذب و بازخورد توپ را دارد ولی از لحاظ دوام از سایر ورق های استفاده شده در میز پینگ پونگ ها در رده پایین تری قرار دارد .

 

اما اگر بازی شما معمولاً جنبه سرگرمی دارد و بصورت نیمه حرفه ای بازی می کنید و اولویت شما بیشتر دوام و ماندگاری میز می باشد پیشنهاد نیار اسپرت به شما میز پینگ پنگ ام دی اف می باشد .

 

نکته 3 : در خرید میز پینگ پنگ حتماً به مکانیزم خوب بدنه آن دقت بفرمایید منظور از مکانیزم خوب ، یعنی در حالت جمع شو علاوه بر اینکه میز زیبایی قابل قبولی داشته باشد پروفیل های آن در مکان مناسبی وصل شده باشند که در حالت جمع شو فضایی را اشغال نکنند و در حالت بازشو و آماده به کار ، بهترین کارایی را ارائه دهد.

 

نکته 4 : در خرید میز پینگ پنگ به نحوه استقرار و اتصال تور به بدنه میز حتماً دقت کنید زیرا هم از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید و نیز اتصال تور به بدنه حتما طوری باشد که در صورت تنظیم تور ، بتوان آن را براحتی انجام داد.

تور پینگ پنگ

 

نکته 5 : در خرید میز پینگ پنگ به سایز چرخ ها و قفل شو بودن آن دقت بفرمایید. برای میز هایی که ورق استفاده شده در صفحه میز ها با قطر 16 و 25 میلی متر است، استاندارد نمره چرخ  10 سانتی متر می باشد در میز های چهار چرخ از هر طرف یک چرخ از نوع قفل شو می بایست باشد تا از حرکت اضافی پس از استقرار و تراز میز جلوگیری شود.

چرخ میز پینگ پنگ

در میز های 8 چرخ نیز بایستی 4 چرخ آن نیز از نوع قفل شو باشد.

 

نکته 6 : هنگام خرید میز به قوطی استفاده شده ؛ زیر هر دو صفحه میز دقت کنید. زیر لبه هر ورق ،در چهار طرف میز پینگ پنگ باید قوطی پیچ شده باشد استاندارد اندازه قوطی 50*30 میلی متر است.

همچنین بهترین نوع رنگ کاری اسکلت میز(قسمت های فلزی) روش الکترواستاتیک است سپس جهت افزایش مقاومت رنگ نسبت به ساییدگی و تغییرات شرایط جوی ، آن را با کوره پخته و خشک می کنند که اصطلاحاً "کوره ای" گفته می شود.

 

نکته 7 : میز پینگ پنگ باید دارای ته پایه قابل تنظیم باشد تا بتوان میز را در حالت آماده به کار تراز و تنظیم نمود.

 

نکته 8 : میز های تاشو قابلیت بازی تک نفره را داشته و صفحه رویی میز بایستی خط کشی شده باشد تا قابلیت بازی چهار نفره را نیز دارا باشند.

 

نکته 9 : میز پینگ پنگ های با ورق بالاتر از 16 میلی متر بایستی در حالت ایستاده جمع شو ،دارای ضامن باشند تا در موقع جابجابی تعادل خود را حفظ کنند.

 

نکته 10 : در هنگام خرید میز پینگ پنگ از فروشنده در رابطه با برند ورق استفاده شده در میز سوال کنید به تولید کننده  های معتبر و بنام ورق فرآورده های چوبی (نئوپان، ام دی اف ، لترون و ..) بیشتر می توان اعتماد کرد.

 

مشاوره رایگان تولیدی نیار اسپرت

تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی  تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی

شماره تماس تولیدی نیار اسپرت 09125661147

منبع : نیار اسپرت