تولیدی ورزشی نیار اسپرت

ایرهاکی چیست؟

ایرهاکی چیست ؟

ایرهاکی یا هاکی روی میز وسیله ای تفریحی و ورزشی است که دو یا چهار بازیکن ، یک عدد توپ را بر روی سطحی صاف به چرخش در می آورند و هر بازیکن سعی می کند تا توپ را به دروازه حریف وارد کند.

ساختار میز ایرهاکی :

میز ایرهاکی با جنس بدنه ام دی اف ساخته می شود و رنگ بندی را نیز می توان تغییر داد ، زمین بازی ایرهاکی از ام دی اف hpl ضدخش استفاده شده و توسط دستگاه CnC سوراخ های منظمی روی صفحه ایجاد می شود که با سیستم مهندسی و پیشرفته مدارات الکترونیکی، به موتور دمنده هوا دستور داده و باد را از زیر میز ایرهاکی وارد و از منفذ های زمین ایرهاکی خارج می کند این امر باعث می شود حرکت توپ روی زمین بازی سهل و راحت گردد و اصطکاک به حداقل برسد.

اسکلت میز ایرهاکی :

اسکلت میز ایرهاکی از فلز آهن با قطر استاندارد که بتواند وزن میز را تحمل کند با روشی مهندسی به یکدیگر متصل و محکم گردیده است ، پایه های میز نیز بستگی به مدل و مکانیزم میز ایرهاکی طراحی می گردد و جهت جلوگیری از زنگ زدگی پایه ها را با رنگ الکترواستاتیک کوره ای می پوشانند .

نحوه کارکرد میز ایرهاکی مدرن بی سیم :

نحوه کار به این صورت است که با فشردن دکمه استارت ریموت کنترل، دستگاه ایرهاکی راه اندازی می شود و اپراتور برحسب تنظیمی که برای حد نصاب تعداد گل و میزان زمانی که برای میز ایرهاکی تعریف کرده است بازی شروع می شود و توپ ایرهاکی بر روی زمین بازی توسط یکی از بازیکنان به حرکت در می آید ، بازیکنان باید توپ را به دروازه حریف مقابل وارد کنند و بیشترین امتیاز را در زمان تعیین شده بدست آورند و برنده بازی مشخص  و توسط خود دستگاه بصورت فارسی اعلام می شود.

ایرهاکی مدرن

 

توپ گیر میز ایرهاکی :

بعد از به اتمام رسیدن زمان یا تعداد گل تعیین شده بازی ، اولین گُّلی که وارد دروازه می شود توسط توپ گیر که بین دروازه و خروجی گل قرار دارد متوقف و نگه داشته می شود ، با استارت دوباره بازی توپ توسط توپ گیر رها شده و در دسترس قرار می گیرد.

رقص نور میز ایرهاکی :

نوار باکیفیت فول کالر یا تک رنگی که دور تا دور زمین بازی تعبیه می شود و در حین بازی نمایی زیبا به میز می دهد.

نمایشگر میز ایرهاکی :

نمایشگر یا ال ای دی مخصوص جهت نمایش میزان باقیمانده زمان و تعداد گل هر حریف است که در برخی از میز ها بصورت نمایشگر یکطرفه بغل و در برخی مدل های پیشرفته بصورت نمایشگر دو طرفه (قابل مشاهده برای هر بازیکن) که بر روی تاج مخصوص سوار و در ایرهاکی نصب می شوند. عکس زیر نمونه نمایشگر ایرهاکی فول آپشن است

 

اعلام کننده گل :

پس از ورود توپ به هر دروازه دستگاه به طور اتوماتیک ورود توپ به دروازه را بصورت صوتی " گُّل " اعلام می کند.

جهت خرید ایرهاکی با قیمت ارزان و گارانتی تضمینی میتوانید از فروشگاه نیار اسپرت سفارش دهید

 

مشاوره رایگان تولیدی نیار اسپرت

تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی  تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی

شماره تماس تولیدی نیار اسپرت 09125661147

 

منبع : نیار اسپرت