تولیدی ورزشی نیار اسپرت

مرکز فروش و تولید بیلیارد در تهران و خرید کرج

مرکز فروش و تولید بیلیارد در تهران و خرید کرج :

 پرطرفدار ترین نوع میز بیلیارد در دو مدل ایت بال و اسنوکر تولید می شود کیفیت عالی و قیمت مناسب دو نکته ای است که در خرید میز بیلیارد از کارخانه مورد توجه مشتریان محترم قرار می گیرد تولیدی بزرگ نیار اسپرت برای مشاوره ، بازدید و خرید بیلیارد دارای سه نمایشگاه فعال 1. تهران دریاچه چیتگر  2.شهریار  3.کرج  برای دسترسی راحت مشتریان دایر کرده است.

مرکز کارخانه تولید بیلیارد ایت بال اسنوکر ایران کرج تهران

نحوه ارسال به چه صورت است ؟

 رنگ پارچه و بدنه و اندازه میز بیلیارد طبق سلیقه مشتری تولید می گردد و سپس به صورت وانت دربستی به سراسر ایران ارسال می شود همچنین هزینه حمل بعهده خریدار میباشد.

آیا نصاب برای میز بیلیارد میخواهد؟

 بله گروه صنعتی نیار اسپرت دارای تعدادی نصاب میز بیلیارد ماهر است و برای تمام نقاط کشور نیز امکان ارسال نصاب وجود دارد و هزینه نصب میز بیلیارد بعهده خریدار است.

برای جا دادن میز بیلیارد چقدر فضا لازم است؟

 در عکس زیر مقدار فضای مورد نیاز و اندازه زمین میز بیلیارد ایت بال و اسنوکر را بصورت ساده گفته ایم فضای مورد نیاز یعنی اینکه هم میز بیلیارد جا میشود هم چوب بازی آزادانه میچرخد.

میزان فضایی که هر اندازه میز بیلیارد ایت بال و اسنوکر میگیرد

کدام اندازه میز بیلیارد از همه بهتر است؟

 درجواب این سوال باید گفت که کلیه اندازه های بیلیارد استاندارد هستن اما میز هایی که در مسابقات بیشتر استفاده می شود اندازه 8 و 9 فوت برای میز بیلیارد ایت بال و اندازه 12 فوت برای اسنوکر است.

میز بیلیارد دو منظوره 10 فوت :

 با یک تیر دو نشان را بزنید بله شما با خرید میز بیلیارد 10 فوت میتوانید هر دو بازی ایت بال و اسنوکر را انجام دهید. بر روی میز های 10 فوت لوازم اسنوکر هست ولی برای بازی کردن ایتبال باید لوازم ایت بال (شار ایت-چوب ایت-مثلث ایت) را نیز خریداری کنید.

عزیزان میتوانید به دسته بندی میز بیلیارد مراجعه کنید و تمامی مدلهای تولیدی نیار اسپرت را با قیمت بروز مشاهده کنید همچنین جهت مشاوره دقیق میتوانید از کارشناسان خبره ما کمک بگیرید.

تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکیتولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی

شماره تماس تولیدی نیار اسپرت

منبع : نیار اسپرت