تولیدی ورزشی نیار اسپرت

مرکز فروش و تولید فوتبال دستی ایران خرید در کرج

مرکز فروش و تولید فوتبال دستی ایران خرید در کرج :

 کارخانه نیار اسپرت دارای ارزان‌ترین قیمت فوتبال دستی در سطح کرج است و با بیشترین تنوع و مدل‌های گسترده تاشو و ثابت در جنس های هایگلاس ، ام دی اف ، شیشه ای ، ملامینه و چوبی در خدمتتون هستیم نیار اسپرت دارای سه شعبه فعال در تهران ، کرج و شهریار جهت بازدید و فروش می‌باشد شعبه کرج دارای انواع نمونه‌های پایه تاشو و پایه ثابت هست و امکان تست و بازی روی آنها امکان پذیر است.

مرکز فروش فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی تهران کرج نیار اسپرت

نمایشگاه مجهز کرج :

 شعبه کرج شرکت نیار اسپرت واقع در کرج کمالشهر جاده قزل حصار می‌باشد امکان ارسال به تمام نقاط شهر بزرگ کرج و استان البرز و ایران فراهم است جهت بازدید از نمایشگاه و کارخانه با تلفن تماس های زیر هماهنگ بفرمایید دوستان عزیز می‌توانند از نزدیک مدل‌ها را بازدید کرده و از طریق کارشناسان ما مشاوره گرفته و اطلاعات کافی جهت خرید کسب کنند با توجه به اینکه میزها در مدل‌های مختلف و زیادی تولید می‌شوند انتخاب مقداری دشوار می‌باشد.

تولیدی فوتبال دستی بیلیارد میز پینگ پنگ ایرهاکی نیار اسپرت

انتخاب فوتبال دستی تاشو و ثابت :

 اگر برای آپارتمان یا مکانی خرید می‌کنید که فضای کمی دارید و یا می‌خواهید که در صورت بلا استفاده بودن از دستگاه ، فضایی را اشغال نکند می‌توانید از مدل‌های فوتبال دستی‌های تاشو چرخدار خریداری کنید.

 در صورتی که فوتبال دستی را در مکانی استفاده می‌کنید که نیاز به جابجایی مکرر ندارد مانند خانه بازی و کلوپ‌های بازی و باشگاه بهتر است که از مدل‌های پایه ثابت استفاده کنید.

مزایای بازی با فوتبال دستی :

 خرید فوتبال دستی یک سرمایه‌گذاری بالقوه جهت تقویت روحیه و شادابی فردی هست فوتبال دستی‌ها امکان بازی از 2 تا ۴ نفر را دارد.

 فوتبال دستی یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که برای پر کردن اوقات فراغت می‌توانید از آن استفاده کنید سایر تجهیزات بازی دارای قیمت‌های بالاتری هستند و از این جهت فوتبال دستی امتیاز برتری دارد به علت اینکه قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر تجهیزات دارد و فضای کمتری را اشغال می‌کند و تا چهار نفر را می‌تواند سرگرم و از آن استفاده کنند.

 کلیه فوتبال دستی‌های تولید شده در شرکت نیار اسپرت دارای ۸ میله هستند و استاندارد تولید شده‌اند فوتبال دستی‌ها همه دارای دو عدد گلشمار توپ بازی و دارای کلیه لوازم همراه جهت بازی هستند

تولیدی نیار اسپرت به صورت کاملاً تخصصی بر روی تولید محصولات فوتبال دستی و میز پینگ پنگ و میز بیلیارد و ایرهاکی و تجهیزات شهربازی فعالیت دارد.

مشاوره رایگان تولیدی نیار اسپرت

تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی بیلیارد میز پینگ پنگ ایرهاکیتولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی بیلیارد میز پینگ پنگ ایرهاکی

شماره تماس تولیدی نیار اسپرت

منبع : نیار اسپرت